Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Молнар, Тетяна Іванівна | |
dc.contributor.author | Лавренова, Марія Василівна | |
dc.contributor.author | Лалак, Наталія Володимирівна | |
dc.contributor.author | Фенчак, Любов Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-08T10:04:16Z | |
dc.date.available | 2024-04-08T10:04:16Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11070 | |
dc.description | Молнар Т. Учитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії / Тетяна Молнар, Марія Лавренова, Наталія Лалак, Любов Фенчак // Молодь і ринок. - № 4 (212) квітень 2023. - С. 28-33 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті порушується проблема взаємодії суб՚єктів освітнього процесу в міжкультурному освітньому просторі. Визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність понять “міжкультурний простір”, “міжкультурна взаємодія”; окреслено особливості міжкультурного простору Закарпаття; описано вимоги до вчителя початкових класів як суб՚єкта освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії; на основі аналізу емпіричних даних з՚ясовано, наскільки сучасний учитель початкових класів обізнаний з проблемами бміжкультурної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | міжкультурний простір | uk_UA |
dc.subject | міжкультурна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | толерантність | uk_UA |
dc.subject | терпимість | uk_UA |
dc.subject | вчитель початкових класів | uk_UA |
dc.title | Учитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |