dc.contributor.author |
Молнар, Тетяна Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Лавренова, Марія Василівна |
|
dc.contributor.author |
Лалак, Наталія Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Фенчак, Любов Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-08T10:04:16Z |
|
dc.date.available |
2024-04-08T10:04:16Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11070 |
|
dc.description |
Молнар Т. Учитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії / Тетяна Молнар, Марія Лавренова, Наталія Лалак, Любов Фенчак // Молодь і ринок. - № 4 (212) квітень 2023. - С. 28-33 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті порушується проблема взаємодії суб՚єктів освітнього процесу в міжкультурному освітньому просторі. Визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність понять “міжкультурний простір”, “міжкультурна взаємодія”; окреслено особливості міжкультурного простору Закарпаття; описано вимоги до вчителя початкових класів як суб՚єкта освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії; на основі аналізу емпіричних даних з՚ясовано, наскільки сучасний учитель початкових класів обізнаний з проблемами бміжкультурної освіти |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
міжкультурний простір |
uk_UA |
dc.subject |
міжкультурна взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
освітнє середовище |
uk_UA |
dc.subject |
толерантність |
uk_UA |
dc.subject |
терпимість |
uk_UA |
dc.subject |
вчитель початкових класів |
uk_UA |
dc.title |
Учитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |