DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Учитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Молнар, Тетяна Іванівна
dc.contributor.author Лавренова, Марія Василівна
dc.contributor.author Лалак, Наталія Володимирівна
dc.contributor.author Фенчак, Любов Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-04-08T10:04:16Z
dc.date.available 2024-04-08T10:04:16Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11070
dc.description Молнар Т. Учитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії / Тетяна Молнар, Марія Лавренова, Наталія Лалак, Любов Фенчак // Молодь і ринок. - № 4 (212) квітень 2023. - С. 28-33 uk_UA
dc.description.abstract У статті порушується проблема взаємодії суб՚єктів освітнього процесу в міжкультурному освітньому просторі. Визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність понять “міжкультурний простір”, “міжкультурна взаємодія”; окреслено особливості міжкультурного простору Закарпаття; описано вимоги до вчителя початкових класів як суб՚єкта освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії; на основі аналізу емпіричних даних з՚ясовано, наскільки сучасний учитель початкових класів обізнаний з проблемами бміжкультурної освіти uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject міжкультурний простір uk_UA
dc.subject міжкультурна взаємодія uk_UA
dc.subject освітнє середовище uk_UA
dc.subject толерантність uk_UA
dc.subject терпимість uk_UA
dc.subject вчитель початкових класів uk_UA
dc.title Учитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії uk_UA
dc.type Article uk_UA


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto