Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Молнар, Тетяна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-08T09:51:47Z | |
dc.date.available | 2024-04-08T09:51:47Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11069 | |
dc.description | Молнар Т. І. Результати педагогічного експерименту з упровадження системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття / Т. І. Молнар // Проблеми підготовки сучасного вчителя. Вип. 2(26) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. І. І. Демченко]. – Умань : Візаві, 2022. – С. 6-12 | uk_UA |
dc.description.abstract | Проаналізовано результати експериментальної перевірки ефективності авторської системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в міжкультурному просторі Закарпаття. Встановлено якісні зміни. У професійному контексті у здобувачів вищої освіти експериментальної групи зменшилися вияви негативних міжкультурних стереотипів, розвинулися комунікабельність і соціальна активність, прагнення до співробітництва з представниками національних меншин. За допомогою методів математичної статистики доведено достовірність отриманих результатів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Умань | uk_UA |
dc.subject | система | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.subject | учитель початкової школи | uk_UA |
dc.subject | міжкультурний простір | uk_UA |
dc.subject | міжкультурна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | толерантність | uk_UA |
dc.title | Результати педагогічного експерименту з упровадження системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |