dc.contributor.author |
Молнар, Тетяна Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-08T09:51:47Z |
|
dc.date.available |
2024-04-08T09:51:47Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11069 |
|
dc.description |
Молнар Т. І. Результати педагогічного експерименту з упровадження системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття / Т. І. Молнар // Проблеми підготовки сучасного вчителя. Вип. 2(26) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. І. І. Демченко]. – Умань : Візаві, 2022. – С. 6-12 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Проаналізовано результати експериментальної перевірки ефективності авторської системи
підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в міжкультурному просторі
Закарпаття. Встановлено якісні зміни. У професійному контексті у здобувачів вищої освіти
експериментальної групи зменшилися вияви негативних міжкультурних стереотипів,
розвинулися комунікабельність і соціальна активність, прагнення до співробітництва з
представниками національних меншин. За допомогою методів математичної статистики
доведено достовірність отриманих результатів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань |
uk_UA |
dc.subject |
система |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
готовність |
uk_UA |
dc.subject |
учитель початкової школи |
uk_UA |
dc.subject |
міжкультурний простір |
uk_UA |
dc.subject |
міжкультурна взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
толерантність |
uk_UA |
dc.title |
Результати педагогічного експерименту з упровадження системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |