Zusammenfassung:
Проаналізовано результати експериментальної перевірки ефективності авторської системи
підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в міжкультурному просторі
Закарпаття. Встановлено якісні зміни. У професійному контексті у здобувачів вищої освіти
експериментальної групи зменшилися вияви негативних міжкультурних стереотипів,
розвинулися комунікабельність і соціальна активність, прагнення до співробітництва з
представниками національних меншин. За допомогою методів математичної статистики
доведено достовірність отриманих результатів.
Beschreibung:
Молнар Т. І. Результати педагогічного експерименту з упровадження системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття / Т. І. Молнар // Проблеми підготовки сучасного вчителя. Вип. 2(26) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. І. І. Демченко]. – Умань : Візаві, 2022. – С. 6-12