Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Молнар, Тетяна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-08T09:32:48Z | |
dc.date.available | 2024-04-08T09:32:48Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11067 | |
dc.description | Молнар Т. І. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічної імпровізації / Т. І. Молнар // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка. - 2024. Випуск 213. - С. 205-305 | uk_UA |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі підготовки майбутнього вчителя початкових класів до педагогічної імпровізації. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; окреслено значення педагогічної імпровізації у фаховому становленні вчителя; розкрито погляди науковців на сутність та зміст педагогічної імпровізації; схарактеризовано типи педагогічної імпровізації, як от: цільову, змістову, методичну, комунікативну. Описано досвід формування імпровізаційних умінь майбутніх учителів початкових класів під час вивчення дисципліни «Педагогічна майстерність (педагогічна творчість)». З’ясовано, що педагогічна імпровізація розглядається як важлива умова ефективної професійної діяльності вчителя поряд з педагогічною ерудицією, цілепокладанням, творчим мисленням, рефлексією. Вона є необхідним складником освітнього процесу й представляє собою інтуїтивний пошук оперативних рішень у суперечностях між стереотипними та несподіваними ситуаціями в освітньому середовищі початкової школи. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Кропивницький | uk_UA |
dc.subject | педагогічна імпровізація | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | урок | uk_UA |
dc.subject | вчитель початкових класів | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічної імпровізації | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |