Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Молнар, Тетяна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-08T07:53:03Z | |
dc.date.available | 2024-04-08T07:53:03Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11056 | |
dc.description | Молнар Т. І. До проблеми формування професійного іміджу вчителя початкових класів / Т. І. Молнар // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогічні науки / за заг. ред. В. Є. Бенери. Одеса : Видавничий дім «Гельветика». - 2023. Вип. 17. - С. 62-68 | uk_UA |
dc.description.abstract | У сучасних умовах модернізації системи освіти значно зростають вимоги до особистості вчителя та його іміджу. Імідж має важливе значення як у професійних, так і в особистісних стосунках. Він надає можливість бути прийнятим і зрозумілим для інших, сприяє налагодженню продуктивних особистіснорозвивальних стосунків зі здобувачами початкової освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | імідж | uk_UA |
dc.subject | професійний імідж педагога | uk_UA |
dc.subject | розвиток професійного іміджу | uk_UA |
dc.subject | шляхи формування іміджу | uk_UA |
dc.subject | вчитель початкових класів | uk_UA |
dc.title | До проблеми формування професійного іміджу вчителя початкових класів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |