dc.contributor.author |
Молнар, Тетяна Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-08T07:53:03Z |
|
dc.date.available |
2024-04-08T07:53:03Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11056 |
|
dc.description |
Молнар Т. І. До проблеми формування професійного іміджу вчителя початкових класів / Т. І. Молнар // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогічні науки / за заг. ред. В. Є. Бенери. Одеса : Видавничий дім «Гельветика». - 2023. Вип. 17. - С. 62-68 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У сучасних умовах модернізації системи освіти значно зростають вимоги до особистості вчителя та
його іміджу. Імідж має важливе значення як у професійних, так і в особистісних стосунках. Він надає
можливість бути прийнятим і зрозумілим для інших, сприяє налагодженню продуктивних особистіснорозвивальних стосунків зі здобувачами початкової освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавничий дім «Гельветика» |
uk_UA |
dc.subject |
імідж |
uk_UA |
dc.subject |
професійний імідж педагога |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток професійного іміджу |
uk_UA |
dc.subject |
шляхи формування іміджу |
uk_UA |
dc.subject |
вчитель початкових класів |
uk_UA |
dc.title |
До проблеми формування професійного іміджу вчителя початкових класів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |