Репозиторий Dspace

Сучасні тенденції та стратегії в музейному маркетингу: вплив на аудиторію та культурну спадщину

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мілашовська, Ольга Іванівна
dc.contributor.author Шитікова, Т. В.
dc.date.accessioned 2024-04-05T08:09:15Z
dc.date.available 2024-04-05T08:09:15Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11025
dc.description Мілашовська О.І. Сучасні тенденції та стратегії в музейному маркетингу: вплив на аудиторію та культурну спадщину / О.І. Мілашовська, Т.В. Шитікова // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». - Випуск 1(32), 2022. - С. 160-164 uk_UA
dc.description.abstract В статті здійснено аналіз сучасних тенденцій та стратегій в музейному маркетингу і їх вплив на аудиторію та збереження культурної спадщини. Розглядаються ключові аспекти музейного маркетингу, включаючи використання цифрових технологій, розвиток віртуальних турів, інтерактивні виставки та соціальні медіа. Особлива увага приділяється вивченню впливу цих стратегій на залучення нових аудиторій, збільшення культурної освіченості та популяризацію музейних колекцій. Досліджується також роль музейного маркетингу у збереженні та просуванні культурної спадщини для майбутніх поколінь. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject музейний маркетинг uk_UA
dc.subject цифрові технології uk_UA
dc.subject віртуальні тури uk_UA
dc.subject інтерактивні виставки uk_UA
dc.subject соціальні медіа uk_UA
dc.subject аудиторія uk_UA
dc.subject культурна спадщина uk_UA
dc.subject аналітика даних uk_UA
dc.subject маркетингові дослідження uk_UA
dc.subject стратегічне партнерство uk_UA
dc.title Сучасні тенденції та стратегії в музейному маркетингу: вплив на аудиторію та культурну спадщину uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись