00 DSpace/Manakin Repository

Феноменологія парадигм як предмет методологічної рефлексії в системі професійної підготовки фахівців

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лодатко, Євген
dc.contributor.author Ліба, Наталія Степанівна
dc.contributor.author Пасєка, Станіслава
dc.date.accessioned 2024-04-02T09:56:47Z
dc.date.available 2024-04-02T09:56:47Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10909
dc.description Лодатко Є. Феноменологія парадигм як предмет методологічної рефлексії в системі професійної підготовки фахівців / Є. Лодатко, Н. С. Ліба, С. Пасєка // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. - Серія «Педагогічні науки». Випуск № 1.2024. - С. 5-13 uk_UA
dc.description.abstract Проаналізовано феномен різноманіття методологічних підходів до організації підготовки фахівців у системі професійної освіти. Позначено, що підготовка фахівців у різні історичні періоди засновувалася на різних методологічних підвалинах, серед яких перевага зазвичай віддавалася засвоєнню знань, але в останні десятиліття спостерігається зміна ціннісних орієнтирів освітньої діяльності. Вмотивовано, що серед начасних методологічних підвалин виокремлюються міждисциплінарний, мільтидисциплінарний, трансдисциплінарний та метадисциплінарний підходи, які слугують основою освітніх парадигм у системах підготовки фахівців різних спеціальностей. Схарактеризовано особливості організації освітнього процесу в системі професійної освіти на різній парадигмальній основі відповідно до компетентнісних вимог професійних стандартів і соціальних очікувань якості професійної освіти. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher МДУ uk_UA
dc.subject освітні парадигми uk_UA
dc.subject методологічні підходи uk_UA
dc.subject організація підготовки фахівців uk_UA
dc.subject міждисциплінарний підхід uk_UA
dc.subject мільтидисциплінарний підхід uk_UA
dc.subject трансдисциплінарний підхід uk_UA
dc.subject метадисциплінарний підхід uk_UA
dc.title Феноменологія парадигм як предмет методологічної рефлексії в системі професійної підготовки фахівців uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу