Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Лодатко, Євген | |
dc.contributor.author | Ліба, Наталія Степанівна | |
dc.contributor.author | Пасєка, Станіслава | |
dc.date.accessioned | 2024-04-02T09:56:47Z | |
dc.date.available | 2024-04-02T09:56:47Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10909 | |
dc.description | Лодатко Є. Феноменологія парадигм як предмет методологічної рефлексії в системі професійної підготовки фахівців / Є. Лодатко, Н. С. Ліба, С. Пасєка // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. - Серія «Педагогічні науки». Випуск № 1.2024. - С. 5-13 | uk_UA |
dc.description.abstract | Проаналізовано феномен різноманіття методологічних підходів до організації підготовки фахівців у системі професійної освіти. Позначено, що підготовка фахівців у різні історичні періоди засновувалася на різних методологічних підвалинах, серед яких перевага зазвичай віддавалася засвоєнню знань, але в останні десятиліття спостерігається зміна ціннісних орієнтирів освітньої діяльності. Вмотивовано, що серед начасних методологічних підвалин виокремлюються міждисциплінарний, мільтидисциплінарний, трансдисциплінарний та метадисциплінарний підходи, які слугують основою освітніх парадигм у системах підготовки фахівців різних спеціальностей. Схарактеризовано особливості організації освітнього процесу в системі професійної освіти на різній парадигмальній основі відповідно до компетентнісних вимог професійних стандартів і соціальних очікувань якості професійної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | МДУ | uk_UA |
dc.subject | освітні парадигми | uk_UA |
dc.subject | методологічні підходи | uk_UA |
dc.subject | організація підготовки фахівців | uk_UA |
dc.subject | міждисциплінарний підхід | uk_UA |
dc.subject | мільтидисциплінарний підхід | uk_UA |
dc.subject | трансдисциплінарний підхід | uk_UA |
dc.subject | метадисциплінарний підхід | uk_UA |
dc.title | Феноменологія парадигм як предмет методологічної рефлексії в системі професійної підготовки фахівців | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |