dc.contributor.author |
Лодатко, Євген |
|
dc.contributor.author |
Ліба, Наталія Степанівна |
|
dc.contributor.author |
Пасєка, Станіслава |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-02T09:56:47Z |
|
dc.date.available |
2024-04-02T09:56:47Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10909 |
|
dc.description |
Лодатко Є. Феноменологія парадигм як предмет методологічної рефлексії в системі професійної підготовки фахівців / Є. Лодатко, Н. С. Ліба, С. Пасєка // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. - Серія «Педагогічні науки». Випуск № 1.2024. - С. 5-13 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Проаналізовано феномен різноманіття методологічних підходів до організації підготовки фахівців у системі професійної освіти. Позначено, що підготовка фахівців у різні історичні періоди засновувалася на різних методологічних підвалинах, серед яких перевага зазвичай віддавалася засвоєнню знань, але в останні десятиліття спостерігається зміна ціннісних орієнтирів освітньої діяльності. Вмотивовано, що серед начасних методологічних підвалин виокремлюються міждисциплінарний, мільтидисциплінарний, трансдисциплінарний та метадисциплінарний підходи, які слугують основою освітніх парадигм у системах підготовки фахівців різних спеціальностей. Схарактеризовано особливості організації освітнього процесу в системі професійної освіти на різній парадигмальній основі відповідно до компетентнісних вимог професійних стандартів і соціальних очікувань якості професійної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
освітні парадигми |
uk_UA |
dc.subject |
методологічні підходи |
uk_UA |
dc.subject |
організація підготовки фахівців |
uk_UA |
dc.subject |
міждисциплінарний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
мільтидисциплінарний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
трансдисциплінарний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
метадисциплінарний підхід |
uk_UA |
dc.title |
Феноменологія парадигм як предмет методологічної рефлексії в системі професійної підготовки фахівців |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |