Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | |
dc.contributor.author | Rozman, Iryna | |
dc.contributor.author | Кравченко, Леся | |
dc.contributor.author | Kravchenko, Lesya | |
dc.date.accessioned | 2024-04-02T08:40:31Z | |
dc.date.available | 2024-04-02T08:40:31Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10903 | |
dc.description | Розман І.І., Кравченко Л. Медіаосвіта як чинник розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури у старшій школі // Гірська школа Українських Карпат, №29, 2023. С.122-125 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається процес упровадження медіаосвіти для розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури в старшій школі. Зазначається, що медіаосвіта допомагає учням розвивати навички критичного мислення щодо інформації, яку вони здобувають у медіа, сприяє аналізувати, оцінювати та сприймати різноманітні медійні формати, що робить їх менш вразливими до маніпуляції та недостовірної інформації. У статті зауважено, що медіаосвіта – це складник сучасної освіти, яка спрямована на розвиток медійної грамотності учнів та охоплює різні аспекти роботи з медіа | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | івано-Франківськ | uk_UA |
dc.subject | зарубіжна література | uk_UA |
dc.subject | старша школа | uk_UA |
dc.subject | медіаосвіта | uk_UA |
dc.subject | медіаграмотність | uk_UA |
dc.subject | практичні навички | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.title | Медіаосвіта як чинник розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури у старшій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |