Abstract:
У статті розглядається процес упровадження медіаосвіти для розвитку критичного мислення учнів на
уроках зарубіжної літератури в старшій школі. Зазначається, що медіаосвіта допомагає учням розвивати навички
критичного мислення щодо інформації, яку вони здобувають у медіа, сприяє аналізувати, оцінювати та сприймати
різноманітні медійні формати, що робить їх менш вразливими до маніпуляції та недостовірної інформації.
У статті зауважено, що медіаосвіта – це складник сучасної освіти, яка спрямована на розвиток медійної грамотності
учнів та охоплює різні аспекти роботи з медіа
Description:
Розман І.І., Кравченко Л. Медіаосвіта як чинник розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури у старшій школі // Гірська школа Українських Карпат, №29, 2023. С.122-125