dc.contributor.author |
Розман, Ірина Іллівна |
|
dc.contributor.author |
Rozman, Iryna |
|
dc.contributor.author |
Кравченко, Леся |
|
dc.contributor.author |
Kravchenko, Lesya |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-02T08:40:31Z |
|
dc.date.available |
2024-04-02T08:40:31Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10903 |
|
dc.description |
Розман І.І., Кравченко Л. Медіаосвіта як чинник розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури у старшій школі // Гірська школа Українських Карпат, №29, 2023. С.122-125 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядається процес упровадження медіаосвіти для розвитку критичного мислення учнів на
уроках зарубіжної літератури в старшій школі. Зазначається, що медіаосвіта допомагає учням розвивати навички
критичного мислення щодо інформації, яку вони здобувають у медіа, сприяє аналізувати, оцінювати та сприймати
різноманітні медійні формати, що робить їх менш вразливими до маніпуляції та недостовірної інформації.
У статті зауважено, що медіаосвіта – це складник сучасної освіти, яка спрямована на розвиток медійної грамотності
учнів та охоплює різні аспекти роботи з медіа |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
івано-Франківськ |
uk_UA |
dc.subject |
зарубіжна література |
uk_UA |
dc.subject |
старша школа |
uk_UA |
dc.subject |
медіаосвіта |
uk_UA |
dc.subject |
медіаграмотність |
uk_UA |
dc.subject |
практичні навички |
uk_UA |
dc.subject |
критичне мислення |
uk_UA |
dc.title |
Медіаосвіта як чинник розвитку критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури у старшій школі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |