Репозиторий Dspace

Маркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколінь

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бора, Наталія Юріївна
dc.contributor.author Мочкош, В. І.
dc.date.accessioned 2024-03-27T09:28:25Z
dc.date.available 2024-03-27T09:28:25Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10790
dc.description Мочкош, В. І. Маркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколінь / В. І. Мочкош, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 27 жовтня 2022р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.217-220. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject Маркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколінь uk_UA
dc.title Маркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколінь uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись