Репозиторий Dspace

Маркетингові дослідження онлайн- сучасні технології збору даних

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гаврилець, Олеся Василівна
dc.contributor.author Кампо, Г. М.
dc.date.accessioned 2024-03-27T09:23:44Z
dc.date.available 2024-03-27T09:23:44Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10787
dc.description Кампо, Г. М. Маркетингові дослідження онлайн- сучасні технології збору даних / Г. М. Кампо, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 27 жовтня 2022р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.211-213. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject Маркетингові дослідження онлайн- сучасні технології збору даних uk_UA
dc.title Маркетингові дослідження онлайн- сучасні технології збору даних uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись