Репозиторий Dspace

Сучасні підходи до розвитку та оптимізації маркетингової діяльності підприємства

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бора, Наталія Юріївна
dc.contributor.author Горовенко, Д. В.
dc.date.accessioned 2024-03-27T09:21:34Z
dc.date.available 2024-03-27T09:21:34Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10785
dc.description Горовенко, Д. В. Сучасні підходи до розвитку та оптимізації маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Горовенко, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 27 жовтня 2022р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.208-211. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject Сучасні підходи до розвитку та оптимізації маркетингової діяльності підприємства uk_UA
dc.title Сучасні підходи до розвитку та оптимізації маркетингової діяльності підприємства uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись