DSpace Repository

Сутність маркетингу та його сучасна концепція

Show simple item record

dc.contributor.author Горовенко, Дмитро Віталійович
dc.contributor.author Бора, Наталія Юріївна
dc.date.accessioned 2024-03-26T09:30:47Z
dc.date.available 2024-03-26T09:30:47Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10727
dc.description Говоренко, Д. В. Методика дослідження асортименту медичного закладу з приводу оцінки нових медичних послуг / Д. В. Говоренко, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 28 жовтня 2021р.). - Мукачево : МДУ, 2021. - С.180-182. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher МДУ uk_UA
dc.subject методика дослідження uk_UA
dc.subject медичний заклад uk_UA
dc.subject нові медичні послуги uk_UA
dc.title Сутність маркетингу та його сучасна концепція uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account