Репозиторий Dspace

Сутність маркетингу та його сучасна концепція

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гладинець, Аніта Юріївна
dc.contributor.author Бора, Наталія Юріївна
dc.date.accessioned 2024-03-26T09:18:41Z
dc.date.available 2024-03-26T09:18:41Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10719
dc.description Гладинець, А. Ю. Сутність маркетингу та його сучасна концепція / А. Ю. Гладинець, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 28 жовтня 2021р.). - Мукачево : МДУ, 2021. - С.179-180. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher МДУ uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject сутність uk_UA
dc.subject концепція uk_UA
dc.title Сутність маркетингу та його сучасна концепція uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись