DSpace Repository

Соціальний туризм в контексті маркетингу туристичних підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Гаврилець, Олеся Василівна
dc.date.accessioned 2024-03-26T09:03:28Z
dc.date.available 2024-03-26T09:03:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10713
dc.description Гаврилець, О. В. Соціальний туризм в контексті маркетингу туристичних підприємств / О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 28 жовтня 2021р.). - Мукачево : МДУ, 2021. - С.171-173 uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher МДУ uk_UA
dc.subject соціальний туризм uk_UA
dc.subject туристичні підприємства uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title Соціальний туризм в контексті маркетингу туристичних підприємств uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account