dc.contributor.author |
Гаврилець, Олеся Василівна |
|
dc.contributor.author |
Гаврилець, Олеся Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-26T08:38:33Z |
|
dc.date.available |
2024-03-26T08:38:33Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10702 |
|
dc.description |
Гаврилець, О. А. Роль концепції екологічного маркетингу в розвитку регіону / О. А. Гаврилець, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 28 жовтня 2021р.). - Мукачево : МДУ, 2021. - С.170-171. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
екологічний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток регіону |
uk_UA |
dc.subject |
концепції маркетингу |
uk_UA |
dc.title |
Роль концепції екологічного маркетингу в розвитку регіону |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |