DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Роль концепції екологічного маркетингу в розвитку регіону

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Гаврилець, Олеся Василівна
dc.contributor.author Гаврилець, Олеся Анатоліївна
dc.date.accessioned 2024-03-26T08:38:33Z
dc.date.available 2024-03-26T08:38:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10702
dc.description Гаврилець, О. А. Роль концепції екологічного маркетингу в розвитку регіону / О. А. Гаврилець, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 28 жовтня 2021р.). - Мукачево : МДУ, 2021. - С.170-171. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher МДУ uk_UA
dc.subject екологічний маркетинг uk_UA
dc.subject розвиток регіону uk_UA
dc.subject концепції маркетингу uk_UA
dc.title Роль концепції екологічного маркетингу в розвитку регіону uk_UA
dc.type Article uk_UA


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto