00 DSpace/Manakin Repository

MYSTERY SHOPPINC ( Таємний покупець) як інструмент якості обслуговування клієнтів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бора, Наталія Юріївна
dc.date.accessioned 2024-03-25T11:00:17Z
dc.date.available 2024-03-25T11:00:17Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10683
dc.description Бора, Н. Ю. MYSTERY SHOPPINC ( Таємний покупець) як інструмент якості обслуговування клієнтів / Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 28 жовтня 2021р.). - Мукачево : МДУ, 2021. - С.168-170 uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher МДУ uk_UA
dc.subject таємний покупець uk_UA
dc.subject якість uk_UA
dc.subject обслуговування клієнтів uk_UA
dc.title MYSTERY SHOPPINC ( Таємний покупець) як інструмент якості обслуговування клієнтів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу