Репозиторий Dspace

Маркетинг як філософія бізнесу у формуванні професійної культури маркетологів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Козарь, Оксана Петрівна
dc.contributor.author Пинзеник, Олена Мафтеївна
dc.contributor.author Скрипинець, В. В.
dc.date.accessioned 2024-03-22T09:39:43Z
dc.date.available 2024-03-22T09:39:43Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10651
dc.description Козарь, О. П. Маркетинг як філософія бізнесу у формуванні професійної культури маркетологів / О. П. Козарь, О. М. Пинзеник, В. В. Скрипинець // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції (27-28 жовтня 2022р., м. Мукачево) / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2022. - С.171-173 uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher МДУ uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title Маркетинг як філософія бізнесу у формуванні професійної культури маркетологів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись