Zusammenfassung:
У статті розкриті поняття «фізична культура», «фізичне
виховання», «фізичний розвиток», «компетентність», «інноваційне навчання».
Проаналізовано наступні нормативно-правові документи: Закон України «Про
освіту» від 5 вересня 2017 р. (висвітлено мету, принципи та форми вітчизняної
освіти), Концепцію Нової української школи від 27 жовтня 2016 р. (осмислено
цикли навчання в 1–2 та 3–4 класах, індивідуальний підхід, оцінювання умінь),
Постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Державного
стандарту початкової освіти» від 24 липня 2019 р. (ключові компетентності
молодших здобувачів), Типову освітню програму для 1–2 класів від 12 серпня
2022 р., автор О. Савченко та Типову освітню програму для 3–4 класів від
12 серпня 2022 р., автор Р. Шиян, де описано навантаження з фізичної
культури для учнів початкових шкіл, а також мету, завдання та змістові лінії.
Beschreibung:
Красюк Л.В., Гвоздецька С.В., Гавришко С.Г. Особливості фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку в умовах воєнного стану в Україні // «Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2024. № 2(20) 2024. С. 712-724