00 DSpace/Manakin Repository

Структурно-функціональна модель формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу у процесі фахової підготовки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Симонян, Віталій Вікторович
dc.date.accessioned 2024-03-06T08:05:27Z
dc.date.available 2024-03-06T08:05:27Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10441
dc.description Симонян В. В. Структурно-функціональна модель формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу у процесі фахової підготовки / В. В. Симонян // Журнал “Молодь і ринок”. - № 1 (221), 2024. - С.183-187 uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджено проблему формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу в процесі фахової підготовки. На основі аналізу наукових джерел витлумачено сутність понять “модель” і “моделювання”. Представлено структурно-функційну модель формування ЕКК майбутнього викладача вокалу, що складається із восьми блоків: цільовий (мета); нормативний (стандарти, законодавчі норми, освітні програми); теоретико-методологічний (підходи та принципи); технологічний (матеріально-технічне забезпечення); змістово-операційний (зміст, методи, форми, засоби); організаційно-функційний (етапи, функції, педагогічні умови); оцінно-результативний (компоненти, критерії, рівні, показники); результативний (відповідно до мети). uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject структурно-функційна модель uk_UA
dc.subject етнокультура uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject етнокультурна компетентність uk_UA
dc.subject формування етнокультурної компетентності uk_UA
dc.subject майбутній викладач вокалу uk_UA
dc.subject фахова підготовка uk_UA
dc.title Структурно-функціональна модель формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу у процесі фахової підготовки uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу