Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Симонян, Віталій Вікторович | |
dc.date.accessioned | 2024-03-06T08:05:27Z | |
dc.date.available | 2024-03-06T08:05:27Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10441 | |
dc.description | Симонян В. В. Структурно-функціональна модель формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу у процесі фахової підготовки / В. В. Симонян // Журнал “Молодь і ринок”. - № 1 (221), 2024. - С.183-187 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті досліджено проблему формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу в процесі фахової підготовки. На основі аналізу наукових джерел витлумачено сутність понять “модель” і “моделювання”. Представлено структурно-функційну модель формування ЕКК майбутнього викладача вокалу, що складається із восьми блоків: цільовий (мета); нормативний (стандарти, законодавчі норми, освітні програми); теоретико-методологічний (підходи та принципи); технологічний (матеріально-технічне забезпечення); змістово-операційний (зміст, методи, форми, засоби); організаційно-функційний (етапи, функції, педагогічні умови); оцінно-результативний (компоненти, критерії, рівні, показники); результативний (відповідно до мети). | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | структурно-функційна модель | uk_UA |
dc.subject | етнокультура | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | етнокультурна компетентність | uk_UA |
dc.subject | формування етнокультурної компетентності | uk_UA |
dc.subject | майбутній викладач вокалу | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка | uk_UA |
dc.title | Структурно-функціональна модель формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу у процесі фахової підготовки | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |