dc.contributor.author |
Симонян, Віталій Вікторович |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-06T08:05:27Z |
|
dc.date.available |
2024-03-06T08:05:27Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10441 |
|
dc.description |
Симонян В. В. Структурно-функціональна модель формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу у процесі фахової підготовки / В. В. Симонян // Журнал “Молодь і ринок”. - № 1 (221), 2024. - С.183-187 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті досліджено проблему формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу в процесі фахової підготовки. На основі аналізу наукових джерел витлумачено сутність понять “модель” і “моделювання”. Представлено структурно-функційну модель формування ЕКК майбутнього викладача вокалу, що складається із восьми блоків: цільовий (мета); нормативний (стандарти, законодавчі норми, освітні програми); теоретико-методологічний (підходи та принципи); технологічний (матеріально-технічне забезпечення); змістово-операційний (зміст, методи, форми, засоби); організаційно-функційний (етапи, функції, педагогічні умови); оцінно-результативний (компоненти, критерії, рівні, показники); результативний (відповідно до мети). |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
структурно-функційна модель |
uk_UA |
dc.subject |
етнокультура |
uk_UA |
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
етнокультурна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
формування етнокультурної компетентності |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній викладач вокалу |
uk_UA |
dc.subject |
фахова підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Структурно-функціональна модель формування етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу у процесі фахової підготовки |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |