00 DSpace/Manakin Repository

Формування природничо-наукової компетентності засобами вітагенного навчання в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горват, Маріанна Василівна
dc.contributor.author Кузьма-Качур, Марія Іванівна
dc.date.accessioned 2024-02-26T08:32:31Z
dc.date.available 2024-02-26T08:32:31Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10396
dc.description Горват М. В. Формування природничо-наукової компетентності засобами вітагенного навчання в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» / М. В. Горват, М. В. Кузьма-Качур // International scientific and practical conference “Science and society: modern trends in a changing world” (February 19-21, 2024). - MDPC Publishing, Vienna, Austria. 2024. - С. 194-200 uk_UA
dc.description.abstract У статті подано сутнісну характеристику категорії «вітагенне навчання». Проаналізовано основні прийоми вітагенного навчання та особливості їх застосування у процесі формування природничо-наукової компетентності здобувачів початкової освіти при вивченні інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Автори акцентують увагу на тому, що вітагенне навчання дає можливість розглядати здобувачів початкової освіти як рівноправних учасників процесу пізнання, як носіїв ціннісних знань. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Vienna, Austria uk_UA
dc.subject вітагенне навчання uk_UA
dc.subject вітагенний досвід uk_UA
dc.subject природничо-наукова компетентність uk_UA
dc.subject здобувачі початкової освіти uk_UA
dc.title Формування природничо-наукової компетентності засобами вітагенного навчання в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу