Короткий опис(реферат):
У статті подано сутнісну характеристику категорії «вітагенне навчання». Проаналізовано основні прийоми вітагенного навчання та особливості їх застосування у процесі формування природничо-наукової компетентності здобувачів початкової освіти при вивченні інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Автори акцентують увагу на тому, що вітагенне навчання дає можливість розглядати здобувачів початкової освіти як рівноправних учасників процесу пізнання, як носіїв ціннісних знань.
Суть розробки, основні результати:
Горват М. В. Формування природничо-наукової компетентності засобами вітагенного навчання в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» / М. В. Горват, М. В. Кузьма-Качур // International scientific and practical conference “Science and society: modern trends in a changing world” (February 19-21, 2024). - MDPC Publishing, Vienna, Austria. 2024. - С. 194-200