Репозиторий Dspace

Вплив інклюзивного навчання на соціально‐емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Хренова, Вікторія Валеріївна
dc.contributor.author Кас'яненко, Оксана Миколаївна
dc.contributor.author Стоколос‐Ворончук, Оксана Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-02-20T09:24:46Z
dc.date.available 2024-02-20T09:24:46Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10366
dc.description Вплив інклюзивного навчання на соціально‐емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство / В. В. Хренова, О. М. Кас'яненко, О. О. Стоколос‐Ворончук // Корекційна педагогіка. - 2024. - С. 1-12 uk_UA
dc.description.abstract Метою статті було проаналізувати вплив інклюзивної освіти на соціально‐ емоційний розвиток дітей з порушеннями мовлення, визначити найефективніші способи їх підготовки до успішної інтеграції у суспільство. Для досягнення поставленої мети було використано такі загальнонаукові методи дослідження: аналіз наукових джерел та літератури, синтез отриманих даних, узагальнення. Визначено, що основною метою виховання та навчання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема з порушеннями мовлення, є їхня підготовка до життя у суспільстві. Важливою передумовою успішного розвитку дітей є створення адекватного освітнього середовища, яке відповідає потребам та можливостям кожної дитини, а сам інклюзивного. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject соціалізація uk_UA
dc.subject особливі освітнш потреби uk_UA
dc.subject педагогічні методи uk_UA
dc.subject завдання інклюзивної освіти uk_UA
dc.title Вплив інклюзивного навчання на соціально‐емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись