Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кузьма-Качур, Марія Іванівна | |
dc.contributor.author | Горват, Маріанна Василівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-19T09:28:21Z | |
dc.date.available | 2024-02-19T09:28:21Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10359 | |
dc.description | Кузьма-Качур М. І. Феномен краєзнавства як ресурс морального виховання здобувачів початкової освіти / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват // Журнал « Наукові інновації та передові технології». - № 2(30) 2024. - С. 1242-1252 | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальність проблеми морального виховання здобувачів початкової освіти обумовлена політичними подіями, реформами та нововведеннями у нормативному забезпеченні закладів загальної середньої освіти, що спрямовують не тільки на формування компетентностей, але й поважати традиції та звичаї свого й інших народів, знаходити взаєморозуміння у суспільному поліетнічному середовищі. Здійснено наголос на орієнтирах нормативних документів щодо діяльності вчителя задля забезпечення успішного формування в учнів системи морально-етичних цінностей. Авторами спрямовано увагу на врахування особливостей при моделюванні уроків та виховних заходів в початковій школі: у молодших школярів уже сформована певна система знань про особливості найближчого довкілля: природного і соціального; молодші школярі оволоділи вже практичними навичками організовувати дослідження в навколишній місцевості; систематичне застосування краєзнавчого матеріалу забезпечує розвиток у дітей морально-ціннісних суджень. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Київ | uk_UA |
dc.subject | моральне виховання | uk_UA |
dc.subject | рідний край | uk_UA |
dc.subject | краєзнавство | uk_UA |
dc.subject | здобувачі початкової освіти | uk_UA |
dc.subject | особливості феномена краєзнавства | uk_UA |
dc.title | Феномен краєзнавства як ресурс морального виховання здобувачів початкової освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |