dc.contributor.author |
Кузьма-Качур, Марія Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Горват, Маріанна Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-19T09:28:21Z |
|
dc.date.available |
2024-02-19T09:28:21Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10359 |
|
dc.description |
Кузьма-Качур М. І. Феномен краєзнавства як ресурс морального виховання здобувачів початкової освіти / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват // Журнал « Наукові інновації та передові технології». - № 2(30) 2024. - С. 1242-1252 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Актуальність проблеми морального виховання здобувачів
початкової освіти обумовлена політичними подіями, реформами та
нововведеннями у нормативному забезпеченні закладів загальної середньої
освіти, що спрямовують не тільки на формування компетентностей, але й
поважати традиції та звичаї свого й інших народів, знаходити взаєморозуміння
у суспільному поліетнічному середовищі. Здійснено наголос на орієнтирах
нормативних документів щодо діяльності вчителя задля забезпечення
успішного формування в учнів системи морально-етичних цінностей.
Авторами спрямовано увагу на врахування особливостей при моделюванні
уроків та виховних заходів в початковій школі: у молодших школярів уже
сформована певна система знань про особливості найближчого довкілля:
природного і соціального; молодші школярі оволоділи вже практичними
навичками організовувати дослідження в навколишній місцевості;
систематичне застосування краєзнавчого матеріалу забезпечує розвиток у
дітей морально-ціннісних суджень. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Київ |
uk_UA |
dc.subject |
моральне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
рідний край |
uk_UA |
dc.subject |
краєзнавство |
uk_UA |
dc.subject |
здобувачі початкової освіти |
uk_UA |
dc.subject |
особливості феномена краєзнавства |
uk_UA |
dc.title |
Феномен краєзнавства як ресурс морального виховання здобувачів початкової освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |