Аннотации:
У статті досліджуються основні підходи до розуміння
сучасної літератури, актуалізовано проблему виховного впливу художньої
літератури. Визначається її місце у сучасному літературному процесі,
виокремлена специфіка та художні особливості творів у сучасному розумінні.
Авторами обґрунтована ідея, що сучасна художня література наділена
великою силою виховного потенціалу. Література є одним із найголовніших
чинників впливу на формування та виховання загальнолюдських цінностей та
якостей людини. В статті узагальнено, що література – це віддзеркалення
дійсності, особливостей суспільства країни, мислення та звичок народів.
Письменник, митець споглядає та відтворює дійсність середовища через
призму свого сприйняття у творі. Літературний твір – це засіб комунікації
автора, представника суспільства, народу окремої країни з читачем. Значна
роль в процесі формування виховних цінностей належить засобам художньої
літератури. Високий виховний потенціал сучасної літератури обумовлений
специфікою її змісту, засвоєння якого розвивається особистістю та збагачує її
внутрішній світ знаннями духовних цінностей, переживаннями їх смислової
значущості.
Описание:
Розман І. І. Концептуалізація виховання в сучасній літературі / І. І. Розман, О. В. Липчанко-Ковачик, М. В. Бедевельська // Актуальні питання у сучасній науці. - № 2(20) 2024. - С. 787-793