00 DSpace/Manakin Repository

Дистанційні технології навчання та саморозвиток особистості

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хома, П. П.
dc.contributor.author Кузма, М. В.
dc.contributor.author Данкулинець, В. В.
dc.contributor.author Козар, Ю. В.
dc.date.accessioned 2024-02-09T12:18:30Z
dc.date.available 2024-02-09T12:18:30Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10296
dc.description Хома, П. П., Кузма, М. В., Данкулинець, В. В., Козар, Ю. В. Дистанційні технології навчання та саморозвиток особистості / П.П. Хома, М.В. Кузьма, В.В. Данкулинець, Ю.В. Козар // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2023. – Вип. 2(35). – С. 274-280 uk_UA
dc.description.abstract Використання дистанційних технологій в навчанні створює умови для індивідуального і гнучкого розвитку особистості. Результати соціологічного опитування студентів констатують, що завдяки дистанційним технологіям умови воєнного стану не вплинули на якість освітнього процесу. У дослідженні виокремлено ряд психологічних особливостей, які формуються і розвиваються в контексті використання сучасних засобів навчання uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево-Ченстохова uk_UA
dc.subject дистанційні технології uk_UA
dc.subject дистанційні технології навчання uk_UA
dc.subject якість освіти uk_UA
dc.subject розвиток особистості uk_UA
dc.subject саморозвиток особистості uk_UA
dc.title Дистанційні технології навчання та саморозвиток особистості uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу