dc.contributor.author | Хома, П. П. | |
dc.contributor.author | Кузма, М. В. | |
dc.contributor.author | Данкулинець, В. В. | |
dc.contributor.author | Козар, Ю. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-09T12:18:30Z | |
dc.date.available | 2024-02-09T12:18:30Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10296 | |
dc.description | Хома, П. П., Кузма, М. В., Данкулинець, В. В., Козар, Ю. В. Дистанційні технології навчання та саморозвиток особистості / П.П. Хома, М.В. Кузьма, В.В. Данкулинець, Ю.В. Козар // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2023. – Вип. 2(35). – С. 274-280 | uk_UA |
dc.description.abstract | Використання дистанційних технологій в навчанні створює умови для індивідуального і гнучкого розвитку особистості. Результати соціологічного опитування студентів констатують, що завдяки дистанційним технологіям умови воєнного стану не вплинули на якість освітнього процесу. У дослідженні виокремлено ряд психологічних особливостей, які формуються і розвиваються в контексті використання сучасних засобів навчання | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево-Ченстохова | uk_UA |
dc.subject | дистанційні технології | uk_UA |
dc.subject | дистанційні технології навчання | uk_UA |
dc.subject | якість освіти | uk_UA |
dc.subject | розвиток особистості | uk_UA |
dc.subject | саморозвиток особистості | uk_UA |
dc.title | Дистанційні технології навчання та саморозвиток особистості | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |