Репозиторий Dspace

Смислова спрямованість спілкування педагога

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Барчі, Беата Василівна
dc.contributor.author Росола, О. А.
dc.date.accessioned 2024-02-09T12:10:14Z
dc.date.available 2024-02-09T12:10:14Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10295
dc.description Барчі Б. В. Смислова спрямованість спілкування педагога / Б. В. Барчі, О. А. Росола // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». - Випуск 2(35), 2023. - С. 130-134 uk_UA
dc.description.abstract В статті розглядається питання смислової спрямованості спілкування сфери особистості педагога. Показано, що смислова сфера є центральною формацією психіки особистості, яка являє собою багаторівневу, ієрархічну й динамічну систему. Будучи відносно стабільною, ця система може змінюватися під впливом як зовнішніх (соціум), так і внутрішніх (особистісний розвиток) чинників. Перебудова смислової комунікативної сфери відбувається в процесі змін. Для ефективного психологічного супроводу людини в умовах навчання, необхідно глибоке і структурування розуміння смислової сфери, як психічної складової особистості. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject смислова сфера uk_UA
dc.subject динамічна структура uk_UA
dc.subject самовідношення uk_UA
dc.subject установка uk_UA
dc.subject педагогічне середовище uk_UA
dc.title Смислова спрямованість спілкування педагога uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись