dc.contributor.author | Барчі, Беата Василівна | |
dc.contributor.author | Росола, О. А. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-09T12:10:14Z | |
dc.date.available | 2024-02-09T12:10:14Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10295 | |
dc.description | Барчі Б. В. Смислова спрямованість спілкування педагога / Б. В. Барчі, О. А. Росола // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». - Випуск 2(35), 2023. - С. 130-134 | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розглядається питання смислової спрямованості спілкування сфери особистості педагога. Показано, що смислова сфера є центральною формацією психіки особистості, яка являє собою багаторівневу, ієрархічну й динамічну систему. Будучи відносно стабільною, ця система може змінюватися під впливом як зовнішніх (соціум), так і внутрішніх (особистісний розвиток) чинників. Перебудова смислової комунікативної сфери відбувається в процесі змін. Для ефективного психологічного супроводу людини в умовах навчання, необхідно глибоке і структурування розуміння смислової сфери, як психічної складової особистості. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | смислова сфера | uk_UA |
dc.subject | динамічна структура | uk_UA |
dc.subject | самовідношення | uk_UA |
dc.subject | установка | uk_UA |
dc.subject | педагогічне середовище | uk_UA |
dc.title | Смислова спрямованість спілкування педагога | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |