dc.contributor.author |
Попович, Надія Ференцівна |
|
dc.contributor.author |
Прокопович, Лідія Сигізмундівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-08T10:36:04Z |
|
dc.date.available |
2024-02-08T10:36:04Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10286 |
|
dc.description |
Попович, Н. Ф., Прокопович, Л. С. Розвиток культури мовлення здобувачів вищої освіти
під час викладання дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням»/ Н. Ф. Попович, Л. С. Прокопович // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2023. – Вип. 2(35). – С. 226-232 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті досліджується значення розвитку культури мовлення здобувачів вищої освіти
під час викладання дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням», визначаються
якості мовлення, якими повинні оволодіти майбутні фахівці. З’ясовано, що здобувачам вищої
освіти необхідно дотримуватися правильності, змістовності, логічності, багатства,
точності, виразності, доречності й доцільності у висловленні думок. Зроблено висновок, що
розвиток культури мовлення здобувачів вищої освіти під час викладання дисципліни
«Українська мова за професійним спрямуванням» має важливе значення. Мовлення визнається
досконалим у тому випадку, коли воно відповідає всім якостям культури мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево-Ченстохова |
uk_UA |
dc.subject |
культура мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
правильність |
uk_UA |
dc.subject |
змістовність |
uk_UA |
dc.subject |
логічність |
uk_UA |
dc.subject |
багатство |
uk_UA |
dc.subject |
точність |
uk_UA |
dc.subject |
виразність |
uk_UA |
dc.subject |
доречність й доцільність мовлення |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток культури мовлення здобувачів вищої освіти під час викладання дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |