00 DSpace/Manakin Repository

Психологічна характеристика педагогічного співробітництва та спілкування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барчі, Беата Василівна
dc.contributor.author Лахманець, Х. М.
dc.date.accessioned 2024-02-08T08:52:03Z
dc.date.available 2024-02-08T08:52:03Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10283
dc.description Барчі Б.В. Психологічна характеристика педагогічного співробітництва та спілкування / Б.В. Барчі, Х. М. Лахманець // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». - Випуск 2(35), 2023. - С. 116-123 uk_UA
dc.description.abstract У статті аналізується роль психологічних аспектів у педагогічному співробітництві та спілкуванні в сучасному освітньому середовищі. Було розглянуто ключові елементи, такі як емоційний інтелект, комунікативні навички, взаємодія, взаєморозуміння, конфліктні ситуації та мотивація, та їх вплив на навчальний процес та розвиток учнів. Особлива увага приділяється стратегіям для покращення цих процесів у навчальних закладах. Стаття також включає аналіз сучасних досліджень у цій області та пропонує напрямки для майбутніх досліджень. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject педагогічне співробітництво uk_UA
dc.subject спілкування, uk_UA
dc.subject емоційний інтелект uk_UA
dc.subject комунікативні навички uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject психологічний клімат uk_UA
dc.subject професійний розвиток uk_UA
dc.subject взаєморозуміння uk_UA
dc.subject конфліктні ситуації uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.title Психологічна характеристика педагогічного співробітництва та спілкування uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу