Репозиторий Dspace

Аналіз споживчих уподобань на ринку продуктів харчування

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Черничко, Тетяна Володимирівна
dc.contributor.author Гладинець, Наталія Юріївна
dc.contributor.author Росола, Уляна Василівна
dc.date.accessioned 2024-02-07T08:15:47Z
dc.date.available 2024-02-07T08:15:47Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10271
dc.description Черничко Тетяна Володимирівна, Гладинець Наталія Юріївна, Росола Уляна Василівна Аналіз споживчих уподобань на ринку продуктів харчування / Черничко Тетяна Володимирівна, Гладинець Наталія Юріївна, Росола Уляна Василівна // Механізм регулювання економіки : міжнародний науковий журнал / гол.ред. Мельник Л.Г. - Суми : ВД "Гельветика", 2023. - №4(102). - С.52-60 uk_UA
dc.description.abstract Метою статті є дослідження споживчих уподобань на ринку продуктів харчування в сучасних умовах. Споживчі уподобання та переваги є інструментом маркетингу, який використовують для визначення пріоритетності розвитку діяльності компанії. Метою дослідження було з’ясування уподобань споживачів та їх звичок щодо вибору продуктів, вподобань та прихильності до торгових марок, частоту споживання та покупок продукції ТОВ «Нестле Україна», а також репутації компанії серед споживачів продуктів харчування. Дослідження проведено в розрізі окремих категорій товарів: «Готові сніданки», «Кава та напої», «Дитяче харчування», «Клінічне харчування», «Готові вироби та кулінарія», «Кондитерські вироби», «Корми для домашніх тварин». Результати опитування засвідчили, що лідерами щодо купівлі продукції ТОВ «Нестле Україна» є товари з категорій «Кондитерські вироби», «Готові сніданки» «Кава та напої», «Готові вироби та кулінарія» uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Суми uk_UA
dc.subject опитування uk_UA
dc.subject анкетування uk_UA
dc.subject ринок продуктів харчування uk_UA
dc.subject споживчі уподобання uk_UA
dc.subject поведінка споживачів uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.title Аналіз споживчих уподобань на ринку продуктів харчування uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись