Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Chovriy, Sofiya Yuliivna | |
dc.contributor.author | Човрій, Софія Юліївна | |
dc.contributor.author | Gabóda, Éva Beylivna | |
dc.contributor.author | Габода, Єва Бейлівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-06T12:21:40Z | |
dc.date.available | 2024-02-06T12:21:40Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10266 | |
dc.description | Chovriy Sofiya Yuliivna, Gaboda Eva Beylivna An activity-based approach to the formation of artistic and creative competence of children in the conditions of a preschool education institution / Chovriy Sofiya Yuliivna, Gaboda Eva Beylivna // Вісник науки та освіти. Серія "Філологія", Серія "Педагогіка", Серія "Соціологія", Серія "Культура і мистецтво", Серія "Історія та археологія" : електронний журнал / гол.ред. Гурко О.В. - Київ, 2024. - № 1(19). - C. 541-554 | uk_UA |
dc.description.abstract | The article reveals the essence of the interpretation of the phenomenon “artistic and creative competency” and the activity approach to its formation in the context of the new edition of the Basic Component of Preschool Education.У статті розкрито сутність феномену та розглянуто трактування поняття «мистецько-творча компетентність», запропоновано діяльнісний підхід до її формування у контексті нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Київ | uk_UA |
dc.subject | art | uk_UA |
dc.subject | мистецтво | uk_UA |
dc.subject | creativity | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | competence | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | artistic and creative competence | uk_UA |
dc.subject | мистецько творча компетентність | uk_UA |
dc.subject | activity approach | uk_UA |
dc.subject | діяльнісний підхід | uk_UA |
dc.title | An activity-based approach to the formation of artistic and creative competence of children in the conditions of a preschool education institution | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |