00 DSpace/Manakin Repository

Маркетингові технології в управлінні сучасним закладом освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Швардак, Маріанна Василівна
dc.contributor.author Лендєл, Ольга
dc.date.accessioned 2024-02-05T07:12:27Z
dc.date.available 2024-02-05T07:12:27Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10263
dc.description Швардак, Маріанна Маркетингові технології в управлінні сучасним закладом освіти / Маріанна Швардак, Ольга Лендєл // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2023. - Випуск 2(12). - С. 113-122. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито сутність маркетингових технологій. Подано аналіз найбільш популярний маркетингових технологій в управлінні сучасним закладом освіти. А саме: бенчмаркінг (бенчльорнінг, бенчфьючінг, бенчрестінг), краутсординг, брендинг, PR технологія. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher МДУ uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингові технології uk_UA
dc.subject заклад освіти uk_UA
dc.subject бенчмаркінг uk_UA
dc.subject краутсординг uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.subject PR-технологія uk_UA
dc.title Маркетингові технології в управлінні сучасним закладом освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу