Короткий опис(реферат):
У статті розкрито сутність маркетингових технологій. Подано аналіз найбільш
популярний маркетингових технологій в управлінні сучасним закладом освіти. А саме: бенчмаркінг (бенчльорнінг, бенчфьючінг, бенчрестінг), краутсординг, брендинг, PR технологія.
Суть розробки, основні результати:
Швардак, Маріанна Маркетингові технології в управлінні сучасним закладом освіти / Маріанна Швардак, Ольга Лендєл // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2023. - Випуск 2(12). - С. 113-122.