dc.contributor.author |
Швардак, Маріанна Василівна |
|
dc.contributor.author |
Лендєл, Ольга |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-05T07:12:27Z |
|
dc.date.available |
2024-02-05T07:12:27Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10263 |
|
dc.description |
Швардак, Маріанна Маркетингові технології в управлінні сучасним закладом освіти / Маріанна Швардак, Ольга Лендєл // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2023. - Випуск 2(12). - С. 113-122. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито сутність маркетингових технологій. Подано аналіз найбільш
популярний маркетингових технологій в управлінні сучасним закладом освіти. А саме: бенчмаркінг (бенчльорнінг, бенчфьючінг, бенчрестінг), краутсординг, брендинг, PR технологія. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
МДУ |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові технології |
uk_UA |
dc.subject |
заклад освіти |
uk_UA |
dc.subject |
бенчмаркінг |
uk_UA |
dc.subject |
краутсординг |
uk_UA |
dc.subject |
брендинг |
uk_UA |
dc.subject |
PR-технологія |
uk_UA |
dc.title |
Маркетингові технології в управлінні сучасним закладом освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |