Репозиторий Dspace

Актуалізація зеленого маркетингу в контексті виробництва органічної продукції

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Росола, Уляна Василівна
dc.contributor.author Росола, А.П.
dc.date.accessioned 2024-01-26T12:54:11Z
dc.date.available 2024-01-26T12:54:11Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10249
dc.description Росола, У. В. Актуалізація зеленого маркетингу в контексті виробництва органічної продукції / У. В. Росола, А. П. Росола // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2023. - Вип. 1(34). - С.233-237 uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена розкриттю ролі та тенденціям змін нового тренду в економічній літературі «зелений маркетинг». Визначено, що головною метою зеленого маркетингу є не лише отримання прибутку, але і одночасне збереження природи, охорони навколишнього середовища та популяризація виробництва органічної продукції. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево-Ченстохова uk_UA
dc.subject зелений маркетинг uk_UA
dc.subject екомаркетинг uk_UA
dc.subject органічна продукція uk_UA
dc.subject охорона навколишнього середовища uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.title Актуалізація зеленого маркетингу в контексті виробництва органічної продукції uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись