dc.contributor.author |
Росола, Уляна Василівна |
|
dc.contributor.author |
Росола, А.П. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-26T12:54:11Z |
|
dc.date.available |
2024-01-26T12:54:11Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10249 |
|
dc.description |
Росола, У. В.
Актуалізація зеленого маркетингу в контексті виробництва органічної продукції / У. В. Росола, А. П. Росола // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2023. - Вип. 1(34). - С.233-237 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена розкриттю ролі та тенденціям змін нового тренду в економічній
літературі «зелений маркетинг». Визначено, що головною метою зеленого маркетингу є не лише отримання прибутку, але і одночасне збереження природи, охорони навколишнього середовища та популяризація виробництва органічної продукції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Мукачево-Ченстохова |
uk_UA |
dc.subject |
зелений маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
екомаркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
органічна продукція |
uk_UA |
dc.subject |
охорона навколишнього середовища |
uk_UA |
dc.subject |
підприємство |
uk_UA |
dc.title |
Актуалізація зеленого маркетингу в контексті виробництва органічної продукції |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |