Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кузьма-Качур, Марія Іванівна | |
dc.contributor.author | Горват, Маріанна Василівна | |
dc.contributor.author | Гонак, Т. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-26T10:41:46Z | |
dc.date.available | 2024-01-26T10:41:46Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10243 | |
dc.description | Кузьма-Качур, М. І. Становлення процесу інтегрованого навчання в початковій школі / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, Т. В. Гонак // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2023. - Вип. 1(34). - С.99-107. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему становлення процесу інтеграції в освітньому процесі. Проаналізовано наукові розвідки щодо визначення етапів (І – кінець ХІХ ст. – початок ХХ ст., ІІ – 1050 – 1970-ті роки, ІІІ – 1980 – 1990-ті роки) та основних їх характеристик. Авторами зосереджено увагу на відображенні інтеграційних процесів в освіті у нормативних документах періоду незалежності України. Науковці виділяють чотири етапи: 1990-ті роки, 2001 – 2010рр., 2010 – 2017рр., 2017 – дотепер. Закцентовано увагу на тому, що курс «Я досліджую світ» має потужні можливості для формування освіченої, вихованої, усебічно розвиненої особистості засобами міжпредметної інтеграції. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | педагогічна інтеграція | uk_UA |
dc.subject | здобувачі початкової освіти | uk_UA |
dc.subject | етапи становлення педагогічної інтеграції | uk_UA |
dc.title | Становлення процесу інтегрованого навчання в початковій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |