Zusammenfassung:
У статті розглянуто проблему становлення процесу інтеграції в освітньому процесі.
Проаналізовано наукові розвідки щодо визначення етапів (І – кінець ХІХ ст. – початок ХХ ст., ІІ
– 1050 – 1970-ті роки, ІІІ – 1980 – 1990-ті роки) та основних їх характеристик. Авторами
зосереджено увагу на відображенні інтеграційних процесів в освіті у нормативних документах
періоду незалежності України. Науковці виділяють чотири етапи: 1990-ті роки, 2001 –
2010рр., 2010 – 2017рр., 2017 – дотепер. Закцентовано увагу на тому, що курс «Я досліджую
світ» має потужні можливості для формування освіченої, вихованої, усебічно розвиненої особистості засобами міжпредметної інтеграції.
Beschreibung:
Кузьма-Качур, М. І. Становлення процесу інтегрованого навчання в початковій школі / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, Т. В. Гонак // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Т. Д. Щербан; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; В. В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2023. - Вип. 1(34). - С.99-107.